arrow

Логистика

Көлік компаниясының бизнес-процестерін автоматтандыру: серивисті жетілдіру және компанияның жалпы жұмысын жеделдету үшін заманауи технологияларды қолдану.

Ерекшеліктер

Логистикалық құжат айналымын автоматтандырудың ерекшеліктері

Логистикалық компаниялардың дамуының басты шарттарының бірі болып қызметтерді ұсыну тиімділігін арттырудың жаңа заманауи шешімдерін іздестіру табылады. Басым бағыттардың бірі – ішкі бизнес-процестерді автоматтандыру және электрондық құжат айналымына өту мен электрондық-иасымалдау жүкқұжаттарына ауысуды қамтамасыз ете алатын жүйені енгізу.

Almexoft бизнесті автоматтандыру жүйесі қажетті бизнес-процестерді баптау және стандарттау, тапсырмалардың орындалуын бақылау, корпоративтік құжаттаманы және электронды TTN тиімді басқарумүмкіндігін береді.

ҚҰЖАТТАРДЫ БАСҚАРУ

Құжаттар айналымының толық циклі, соның ішінде кадралар құжаттарының айналымы, жеткізу бойынша шарттарды жасасу эәне жөнелту жүкқұжаттары жүйеде қалыптастырылады.

ОРЫНДАУДЫ БАҚЫЛАУ

Бизнес-процестердің нақты құрылысы жауапкершілікті қызметкерлер арасындағы бөлуге көмектеседі. Әр пайдаланушы үшін орындау карталары, нұсқаулар және қосымша мақұлдау көзделген.

РӨЛДЕР САЯСАТЫ

Ақпаратты пайдаланушы құқықтары мен рөлдері деңгейінде қорғау механизмі белгілі бір пайдаланушы үшін де, белгілі бір пайдаланушылар тобы үшін де белгілі бір құжатқа немесе функционалға қол жетімділікті шектеуге мүмкіндік береді.

Біздің платформа негізінде нақты салалық процестерді автоматтандырудың артықшылықтары

Көлік компаниясындағы бизнесті автоматтандыру жүйесі: платформаның негізгі ерекшеліктері

Almexoft көмегімен іс жүргізудің барлық кезеңдерін қадағалау және тасымлдау жүкқұжаттарын, электрондық тауар-тасымалдау жүкқұжаттарының, жолқұжаттары мен шарттардың қозғалысы мен өзгертілуін кезеңнің кез келгенінде бақылауға болады.

Логистика құжаттарын басқаруды автоматтандыру сізге құпия деп белгіленген құжаттарға қол жеткізуге немесе пайдаланушылардың әрекеттерін қадағалап отыру мүмкіндігін береді. Құжаттарды қорғаудың жоғары деңгейі оларды рұқсатсыз көшіруден немесе редакциялаудан қорғайды.

Көлік компаниясына арналған ЭҚАЖ есептер шығаруға, өңдеуге және басқаруға мүмкіндік беріледі. Есептерді қалыптастыру тікелей жүйеде оларды өңдеу мүмкіндігімен жүзеге асырылады.

Almexoft платформасын көлік компаниясында негізгі бизнесті автоматтандыру жүйесі ретінде қосу электрондық құжаттармен, инвестициялық шаблондармен және тікелей, құжаттың орындалу барысымен жұмыс істеуге жеткілікті мүмкіндіктер ұсынады. Көлік компаниясының бизнес-процестерін автоматтандыру: кеңсе, баспа, тасымалдау, сақтау, сақтау және қағаз құжаттарын жою шығындары мөлшерін азайтуға көмектеседі.

Логистика  құжаттарын басқаруды автоматтандыру

Логистика  құжаттарын басқаруды автоматтандыру: электрондық ТТЖ пайдалану артықшылықтары

Тауарлық-көліктік шот-фактура тауарларды тасымалдау және жеткізу, жұмыстардың орындалу және төлеу фактісінің растауы болып табылады.

Сонымен қатар, тасымалдау процесінің барлық қатысушылары үшін маңызды құжаттардың бірі болып табылады. Көлік компаниясына ЭҚАЖ енгізу логистика процесіне қатысушылардың барлығымен бірге электронды ТТЖ жедел алмасуға көмектеседі. Ол TTЖ жоғалу, төлемдерді кешіктіру, тауарлардың жоғалу мәселесін жоққа шығарады және құжаттаманың бұлтты мұрағата болуын қамтамасыз етеді.

ДАЙЫН ПРОЦЕСТЕРДІҢ ҰЙЫМЫҢЫЗ ҮШІН ПАЙДАСЫН БАҒАЛАҢЫЗ

Презентацияға тапсырыс беріңіз

Біз веб-сайтымыздағы тәжірибеңізді жекелендіру үшін куки файлдарын пайдаланамыз. Осы сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз біздің куки саясатымызға келісім бересіз.