ЗАҢДЫ-КОНСАЛТИНГТІК КОМПАНИЯЛАР

Біз ЭСАЖ-ді ұсынамыз: анықтамалық бизнес-процестер және заңды және консалтингтік ұйымдар үшін алдын-ала конфигурацияланған құжаттар түрлері

Толық шешім

Құжаттарды өңдеуге, іздеуге және жасауға, бекітілген корпоративті хабар алмасу арқылы күнтізбені басқаруға және байланыс орнатуға, пайдаланушылар мен пайдаланушылар топтарының құқықтары мен рөлдері деңгейінде қорғауға, құпия жұмыс процесінде арнайы параметрлерге шектеу қоюға арналған жалғыз орын

Тиімді жұмыс процесі

AlmexECM алдын ала белгіленген процестер бойынша құжаттарды келісуге, қайта қарауға, қол қоюға мүмкіндік береді; тапсырмалардың орындалу мерзімдері мен сапасын бақылау, құжаттың күйі және басқа пайдаланушылардың әрекеттері туралы жедел хабарлама алу. Әр функция үшін жеке жұмыс кеңістігін орнату компанияның барлық бөлімдерін қамтуға мүмкіндік береді.

ТҮРЛЕРІ

ЖОҒАРЫ ЖҰМЫС ІСТЕУ

Инженерлер мен кеңес берушілердің мықты тобы, сондай-ақ анықтамалық бизнес-процестер базасының болуы клиентке және оның жұмысшыларына тез әрі жеңілдетеді.

ИНТЕГРАЦИЯНЫҢ кең мүмкіндіктері

Үш деңгейлі архитектура, жаңа технологиялар мен құрылымдар, ашық API жүйені орнатылған IT-шешімдермен жылдам біріктіруге мүмкіндік береді.

24/7 ҚОЛДАУ

Тәулік бойы жұмыс істейтін қолдау тобы сізге жүйелік әкімшілендіруге және жаңа бизнес-процестер шаблондарын енгізуге байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.

НЕГІЗГІ МҮМКІНДІКТЕР

Құжаттарды басқару

Заманауи қолданушы интерфейсі құжаттарды сұрыптауға, сондай-ақ кеңсе жұмысының стандарттарына сәйкес топтауға арналған барлық сүзгілерді ұсынады. Жылдам іздеу жүйені немесе тіркеу нөмірін, қысқаша сипаттамасын, жасалған күнін және автор, мақұлдаушы, осы құжатқа қол қоятын адамнан қажетті құжатты табуға мүмкіндік береді.

Өнімділікті бақылау

Құжат картасындағы егжей-тегжейлі ақпараттың, қосымша өрістердің арқасында пайдаланушыға кезеңдердің реттілігі, құжатты келісу, тіркеу, бекіту немесе орындау нәтижелері туралы толық ақпарат, нұсқаулықтар мен қосымша үйлестіру туралы ақпарат, сахнаның орындалу кезеңдері мен құжат бойынша жұмысқа қатысқан әріптестер беріледі.

Электрондық сандық қол

Электрондық цифрлық қолтаңба (ЭСҚ) модулі жүйеде пайдаланушының әрекеттеріне де, жеке құжаттарға да (қосымшаларға) заңды мән, күш және қайтарымсыздық беруге мүмкіндік береді. Жүйе электрондық кілттермен жұмыс істеу үшін стандартты хаттамаларды (электрондық кілттердің мәртебесін алу үшін OCSP және анықтамалық уақыт белгісін алу үшін ОСЖ) жүзеге асырады, бұл барлық стандартты аккредиттелген кілт куәландырушы орталықтарымен (ACSC), соның ішінде: Қазақстан Республикасының куәландырушы орталығы (ОА).

Ішкі байланыс

Ұжымда тиімді жұмыс жасау үшін пайдаланушыларға жылдам хабар алмасу функциясы бар дауыстық хабарламалармен алмасу мүмкіндігі беріледі. Сонымен қатар, пайдаланушылар құжаттың орындалуы туралы түсінік бере алады. Сонымен қатар, әдепкі бойынша әр карта үшін бірыңғай канал арқылы байланысуға мүмкіндік беретін топтық пікірталас құрылады.

Бизнес-процесті модельдеу (BPM)

Жүйенің маңызды артықшылықтарының бірі - бизнес-процестерді басқарудың интеграцияланған модулінің болуы (BPM). Бұл модуль визуалды дизайнер (IDE) болып табылады, онда визуалды дизайн құралдарын қолдана отырып, кез-келген қиындықтағы бизнес-процестерді құруға болады. Халықаралық деңгейде қабылданған BPMN 2.0 нұсқасын қолдану кәсіби бизнес-аналитиктер үшін де, IT-әкімшілер үшін де визуалды дизайнның барлық спектрін ашады. BPMN 2.0 қарапайым және күрделі, графикалық тәрізді бизнес-процестерді сипаттауға өте ыңғайлы.

адвокаттар үшін электрондық құжат айналымы жүйелері – компания жұмысына көмек

Консалтингтік компаниялардың заңды мазмұны мен құжаттарын басқару, егер бұл процесс уақытында автоматтандырылмаған болса, қиын міндетке айналуы мүмкін.

Әр түрлі құжаттарды сақтау, оларды келісу, нақтылау және орындалған тапсырмалардың сапасын бақылау үшін электронды құжат айналымының құқықтық платформасы түрінде салалық шешімдерді қолданған жөн. Қазақстанда AlmexECM консалтинг және заң саласына баса назар аударатын жетекші шешімдердің бірі болып табылады. Неге? Мұны анықтап алайық.

Қазақстандағы адвокаттарға арналған электронды іс жүргізу:

     

  • жылдам басқару. Сүзгі жүйесі құжаттарды көрсетілген параметрлер бойынша жылдам сұрыптауға мүмкіндік береді: аты, қол қойылған немесе жасалған күні, авторы, суретшісі, тіркеу нөмірі және т.б.. Іздеудің ыңғайлы нұсқасы – іздеу мәтінінің фразаларын немесе сөйлемдерін тиісті пішінге жадтан енгізу.
  •  

  • бақылау. Өзгерістердің тарихы мен ағымдағы жай-күйі туралы, сондай-ақ құжатты бекіту және орындау тарихынан хабардар болу үшін кеңес беру үшін құжаттарды басқару жүйесін құрған жөн.
  •  

  • электрондық цифрлық қолтаңба. AlmexECM-де ЭЦҚ көмегімен барлық қажетті құжаттарға қол қоюға болады. Әрине, қажет болған жағдайда жеке бизнес процестерінде бұл мүмкіндікті өшіруге болады.
  •  

  • байланыс. Бизнес-процестерге қатысушылар арасында ақпарат алмасу ұялы телефондағы чаттар мен хабарламалар арқылы жүзеге асырылады. Платформадағы құжатқа қатысушылар арасындағы үзіліссіз байланыс қауіпсіз шифрланған байланыс арналары бар бекітілген мессенджердің арқасында қамтамасыз етіледі.
  •  

  • бизнес-процесті модельдеу. Қолданыстағы процестерді тез түсіну және жаңаларын жасау үшін визуалды дизайнды қолданған жөн. Сіз заңды клиенттер мен кеңес беру компаниялары үшін қайғылы жағдайға тапсырыс беруіңіз керек, өйткені онда қарапайым және күрделі бизнес-процестердің логикалық модельдерін құруға мүмкіндік беретін BPMN 2.0 белгісі қолданылады.

AlmexECM мүмкіндіктері

     

  1. минималды орындау уақыты. Электрондық құжатайналымды автоматтандыруға арналған толық шешім, әкімші мен пайдаланушыларға арналған егжей-тегжейлі нұсқаулар, сонымен қатар оқытудың инновациялық әдістемесі бірнеше апта ішінде заңгерлер үшін ЭСАЖ жасауға мүмкіндік береді.
  2.  

  3. байланысты жүйелермен интеграция. AlmexECM құқықтық құжаттарды бекіту жүйесі Google және Apple лездік хабар алмасу қызметтерімен, пошта серверлерімен, LDAP HR жүйелерімен және Active Directory қызметімен біріктірілген. Қажет болса, енгізу инженерлері кез-келген ішкі жүйемен біріктіре алады.
  4.  

  5. тәулік бойы қолдау. Жүйе іске қосылғаннан кейін біз клиенттермен жұмыс істеуді тоқтатпаймыз: жүйені шығару жоспарының бөлігі ретінде мерзімді жаңартулар, бизнес-процестерді оңтайландыру, қызметкерлерді оқыту және жұмыс аудиті – мұның бәрі біздің клиенттеріміз үшін стандартты қызметтер болып табылады.

Құжаттарды бекітуге арналған құқықтық жүйені орнатуға тапсырыс беру үшін осы парақтағы нысанды толтырыңыз, біз сізбен бір сағат ішінде хабарласамыз!

Ваше сообщение отправлено, спасибо!
Остались вопросы? Напишите нам и мы свяжемся с вами
Loading...