МЕМЛЕКЕТТІК СЕКТОР

Біз мемлекеттік компаниялар мен мекемелерде ЭСАЖ енгізуге дайын шешім ұсынамыз

ПАЙДАЛАНБАҒАН ПЛАТФОРМА

AlmexECM - бұл мемлекеттік кәсіпорында ішкі құжат айналымын ұйымдастыруға, сондай-ақ олардың сұранысына немесе сұрауына жауап ретінде сыртқы мердігерлерге немесе азаматтарға құжаттармен алмасуға және жеткізуге мүмкіндік беретін сенімді құрал.

SCALE БАСҚАРУ

Шоттарды таратудың функционалдылығына байланысты оларды біртұтас IT жүйесіне біріктіре отырып, жүйеде аймақтық немесе аймақтық негізде виртуалды өкілдіктер құруға болады. Мұндай жүзеге асыру бірыңғай ақпарат алмасу платформасы аясында әртүрлі өкілдіктердің құжат айналымының қарқынды жүргізілуін жеңілдетуге және нақтылауға мүмкіндік береді.

ТҮРЛЕРІ

ӨТІНІШ ӨҢДЕУ ҰЙЫМЫ

Жүйе азаматтардың айналымы жөніндегі қызметтер үшін немесе офис қызметтерін көрсетуге арналған кеңсе ретінде қызмет ете алады.

Мемлекеттік қызметтермен интеграция

Ашық API жүйені қолданыстағы мемлекеттік электрондық қызметтермен жылдам біріктіруге мүмкіндік береді

24/7 ҚОЛДАУ

Тәулік бойы жұмыс істейтін қолдау тобы сізге жүйелік әкімшілендіруге және жаңа бизнес-процестер шаблондарын енгізуге байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.

НЕГІЗГІ МҮМКІНДІКТЕР

Шифрлау

Жүйенің ішкі тетіктері құжаттарды шифрлауға және жасырын етуге мүмкіндік береді, бұл мемлекеттік ақпаратты ұрлау қаупін азайтады. Құжат қорғау маркаларын қосымша пайдалану құпия ақпаратқа қол жеткізуді дәл реттеуге мүмкіндік береді. Арнайы модуль құпия құжаттарға кіруге рұқсаты бар адамдарды бақылайды және пайдаланушының барлық әрекеттерін тіркейді.

Синхрондау механизмі

Модуль бір серверде ішкі құжат айналымын қамтамасыз етуге және бір уақытта бірнеше серверден пайдаланушылардың іскери процесінің (құжаттың) бір данасында жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Арнайы механизм құжаттың мазмұнын басты сервермен синхрондалуын қамтамасыз етеді (сервер құжаттың иесі болып табылады) және құжаттағы барлық қолданушылар басты сервер арқылы беріледі (сервер өзара әрекеттесу топологиясын ескере отырып: тікелей немесе аралық серверлер арқылы және керісінше).

Іздеу және сүзгілер

Икемді сүзгі жүйесін қолдана отырып, жүйе құжаттарды құрылымдауға және маңызды ақпаратқа жылдам қол жеткізуге мүмкіндік береді. Икемді іздеу жүйесі пайдаланушыға құжаттарды тіркеу немесе жүйелік нөмірі, қысқа мазмұны, таңдалған уақыт кезеңіндегі құжаттар немесе автордың, қол қоюшының немесе жауапты адамның аты-жөні бойынша іздеуге мүмкіндік береді.

E.C.P.

Электрондық цифрлық қолтаңба (ЭСҚ) модулі жүйеде пайдаланушының әрекеттеріне де, жеке құжаттарға да (қосымшаларға) заңды мән, күш және қайтарымсыздық беруге мүмкіндік береді. Жүйе электрондық кілттермен жұмыс істеу үшін стандартты хаттамаларды (электрондық кілттердің мәртебесін алу үшін OCSP және анықтамалық уақыт белгісін алу үшін ОСЖ) жүзеге асырады, бұл барлық стандартты аккредиттелген кілт куәландырушы орталықтарымен (ACSC), соның ішінде: Қазақстан Республикасының куәландырушы орталығы (ОА).

Ұйымдастырушылық құрылым

Көптеген пайдаланушылармен жұмыс істеу үшін ұйымдық құрылымды құру механизмі қарастырылған. Бұл құрылымды жүйелік әкімшілер жасай алады немесе үшінші тарап жүйелерінен LDAP арқылы автоматты түрде жаңартылады. Құрылым ағашында шексіз ұя салуға және бөлімдер / бөлімдер саны болуы мүмкін.

Мемлекеттік органдар үшін электрондық құжат айналымы жүйелері – құжаттармен жұмысты жеңілдету

Мемлекеттік ұйымдар қызметінің маңызды құрамдас бөлігі құжаттармен жұмыс болып табылады. Оның өзіндік сипаттамалары бар: құжаттарды тексеру, бекіту, қол қою және тіркеу – мұның бәрі дәл және уақтылы жасалуы керек. Мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымы жүйелері бұл мәселелерді тиімді шеше алады.

AlmexECM платформасы құжаттармен жұмыс процестерін автоматтандыруға мүмкіндік береді, осылайша тапсырмаларды орындау тиімділігі мен бизнес-процестердің ашықтығын арттырады, кеңсе жұмысының құнын төмендетеді және жалпы ұйымның тиімділігін арттырады.

Мемлекеттік органдар үшін корпоративтік құжаттарды бекіту жүйесінің ерекшеліктері

Қазақстанның мемлекеттік секторындағы ЭЦҚ қандай ерекшеліктері бар? AlmexECM-дің мемлекеттік ұйымдағы құжатқа негізделген нұсқасы қызметтің осы саласында ерекше маңызды болып табылатын сипаттамаларға ие:

     

  • жұмыстың тиімділігі. Негізгі жұмыс процестерін автоматтандыру (құжаттарды рәсімдеу, дайындау, мақұлдау; есептер құру; жіберу және т.б.); Қазақстандағы мемлекеттік мекеменің бір ЭСҚ аясында құжаттаманың бүкіл өмірлік циклын қолдау штаттық уақытты едәуір азайтады.
  •  

  • нақтылық. Платформада сіз жаңа шаблондар жасай аласыз, оларды теңшей аласыз, кәсіпорын мен оның бөлімшелерінде дайын шешімдер жиынтығын жасай аласыз. Мұның бәрі құжатты бастапқы толтыру сатысында қателіктер жібермеуге көмектеседі және бұл процесті тездетеді. Сондай-ақ, мемлекеттік органдарға арналған электрондық мұрағат пайдаланушының өкілеттілігіне байланысты құжаттарға қол жеткізу құқығын саралауға мүмкіндік береді. Мердігерлер мен қол қойған тарап, құжатты толтыру кезеңінде де дұрыс емес енгізілген ақпаратқа қатысты түзетулер енгізе алады немесе түсініктемелер бере алады.
  •  

  • қауіпсіздік. Деректерді берудің қауіпсіз хаттамаларын, шабуылдардан қорғаудың бірқатар шараларын қолдану (XSS, CSRF, sql injection), жүйеге пайдаланушының кіру параметрлерін өзгерту функциясы және мемлекеттік органдар үшін құжаттарды бекіту жүйесінің корпоративті басқа мүмкіндіктері файлдарға рұқсатсыз кіру қаупін азайтады.

Мемлекеттік секторға ЭСҚ-ға тапсырыс беру немесе платформа туралы қосымша ақпарат алу үшін өтінімді толтырыңыз, біз сізбен хабарласамыз.

Ваше сообщение отправлено, спасибо!
Остались вопросы? Напишите нам и мы свяжемся с вами
Loading...