Іске асыру

AlmexECM енгізу артықшылықтарын пайдаланыңыз. Инженерлер мен кеңес берушілердің мықты тобы іске асыруды тез әрі оңай жасауға мүмкіндік береді.

Бизнес-процестерді жинауға және рәсімдеуге көмек

Клиенттің инфрақұрылымына бейімделу

Басқа жүйелермен және қызметтермен интеграциялау қызметтері

Үшінші тарап қолданбаларынан деректерді тасымалдау

Әдістеме

Жоба PRINCE2 әдіснамасына сәйкес жүзеге асырылады, ол барлық кезеңдерді бірыңғай процесске бақылайды және ұйымдастырады. Шешімді тапсырыс берушіге жеткізу сатысында SCRUM тиімді және жылдам жұмыс жасау үшін қолданылады. Іске асыру процесіне бірегей тәсіл тапсырыс берушіге жобаны сәтті аяқтауға кепілдік береді.

Іске асыру кезеңдері

Талдау

Функционалды мақсатын қалыптастыру және бизнес-процестерді талдау және олардың бөлшектері

Реттеу

Шешімді бейімдеу және жүйені белгілі бір тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес келтіру

Орналастыру

Жүйені бұлтқа немесе клиенттің серверлеріне орналастыру қызметтері

Жұмыс

Жүйені өмір бойы пайдалану және техникалық қызмет көрсету

Талдау

Бұл кезеңде тапсырыс берушілердің талаптары талданады, жалпы жұмыс тобы құрылады. Іске асыру бойынша мамандар жобалау алдындағы талдауды басқару консалтингінің элементтерімен жүзеге асырады, құжаттарды басқарудың қалыптасқан бизнес-процестерін және функционалдық міндеттерінің бөлігі ретінде пайдаланушылардың өзара әрекеттесуін зерттейді. Осыдан кейін жобаның техникалық тапсырмасы жасалады, онда жүйенің талаптары, автоматтандырудың бизнес-процестері, құжаттар түрлері мен топтары, қажетті есептер сипатталған. Осы кезеңнің бөлігі ретінде платформаны үшінші тарап жүйелерімен нақтылау және интеграциялау қажеттілігі де анықталады.

Бейімделу

Клиенттің келісілген іскери талаптарының негізінде нақтылау және интеграциялау тапсырмаларын қамтуы мүмкін техникалық тапсырмалар тізімі (Product Backlog) жасалады. Тапсырыс берушінің талаптарына жүйені бейімдеу кезеңі аясында енгізу мамандары қажетті бизнес-процестерді, құжаттар топтары мен түрлерін конфигурациялайды, қажетті есептерді модельдейді, ұйымның құрылымын конфигурациялайды және жүйенің барлық пайдаланушыларына құқықтар мен рөлдер береді; жүйелік әкімшілерді тапсырыс беруші оқытады.

Орналастыру

Бейімделу және үшінші тарап жүйелерімен біріктіру аяқталған кезде, платформа тұтынушының немесе бұлттық серверлерде тексеріледі. Бұл кезеңнің ерекшелігі – тұтынушылардың жұмыс тобын тестілік режимдегі жүйеге жұмысқа тарту. Пилоттық жұмыс кезінде бізде толық кері байланыс алуға және жаңа жүйені қолданушылардың «қабылдау» дәрежесін бағалау мүмкіндігі бар. Алынған мәліметтердің арқасында біз пайдаланушылардың жаңа платформаға көшуінің неғұрлым «жұмсақ» жоспарын құрып, көші-қонмен байланысты тәуекелдерді азайта аламыз.

Жұмыс

Осы кезеңнің бөлігі ретінде жүйені компанияның барлық қызметкерлері қолдана бастайды. Біздің мамандар жүйенің негізгі функцияларын ұсынады, құжаттарды келісу процестерін көрсетеді, пайдаланушының әр түрі үшін жүйенің негізгі модульдері бойынша жаттығулар өткізеді. Оқудан кейін жоба ресми түрде коммерциялық пайдалануға беріледі және келісімшартқа сәйкес қолдау кезеңі басталады.

Жүйені енгізудің пайдалы әсерін бағалаңыз

Ваше сообщение отправлено, спасибо!
Остались вопросы? Напишите нам и мы свяжемся с вами
Loading...